.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حکم وزیر علوم ؛
سرپرست پارک علم و فناوری مازندران منصوب شد
شمال نیوز: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی علی معتمدزادگان را به سمت سرپرست پارک علم و فناوری استان مازندران منصوب کرد.
سرپرست پارک علم و فناوری مازندران منصوب شد

به گزارش شمال نیوز، در حکم انتصاب رضا فرجی دانا برای علی معتمدزادگان آمده است: امید است با توکل به خداوند سبحان، ماموریت و وظایف محوله از جمله توسعه فناوری از طریق حمایت از شرکت های دانش بنیان، توجه جدی به بومی سازی و تولید محصولات و فناوریهای پیشرفته و صادرات آنهارا به انجام رسانید.

در این حکم خطاب به سرپرست پارک علم و فناوری استان مازندان تاکید شده است: بایسته است با جلب مشارکت دانشگاهها ، مراکزپژوهشی و فناوری و سایر دستگاهها و راهبردهای دولت تدبیر و امید نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری ایفا کنید.

علی معتمدزادگان عضو هیات علمی گروه علوم و صنایع غذایی، دانشکده مهندسی زراعی، دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری است و مدیریت سرپرست موسسه آموزش عالی غیر دولتی غیر انتفاعی تجن قائم شهر و مرکز رشد واحد های فناوری طبرستان وابسته به دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری از جمله سوابق اجرایی وی است.

وزیر علوم همچنین در نامه جداگانه ای از خدمات مجتبی بلباسی رییس سابق پارک علم و فناوری استان مازندران در طول تصدی این مسوولیت قدردانی کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 1 فروردين 1393
صد حیف که آن رفت و صد شکر که آن آمد
اقصی 6 فروردين 1393
درود بر دکتر بلباسی انشاالله هر کجا که هستند موفق و پیروز باشند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.102 seconds.